Operativně
nabízíme dle
aktuálního požadavku klientů novou
službu a to zastoupení zájmů právnických
a fyzických osob v Praze.
Naše základní nabídka je určena pro podnikatelské subjekty,
které podnikají v Praze nebo se snaží proniknout nebo posílit své pozice
v Praze. Nabízíme dobrou znalost v podnikatelském prostředí, orientaci
v zákonech, předpisech a místních zvyklostech.
Téměř všechny důležité orgány státní moci a správy sídlí v
Praze. Potřebujete-li v těchto úřadech cokoli projednat, zařídit, jste-li
předvoláni a nemáte čas se věnovat tomuto problému díky dlouhé cestě celý den -
JSME TU JEN PRO VÁS !
Naše
společnost pro Vás a Vaším jménem je schopna zajistit
kvalitní servis do 24 hodin a to zejména :
-
zařizování veškerých záležitostí obchodních a
smluvních
-
spolupráce s existujícími obchodními partnery
klienta v Praze
-
zastupování Vašich zájmů při kontaktu s partnery,
investory a státními orgány v Praze
-
obchodní zastoupení Vaší firmy v Praze, zakládání
dceřiných společností
-
identifikace a kontaktování potenciálních
obchodních partnerů, distributorů, montážních, projekčních a jiných
firem
-
obchodní a marketingové informace, asistenční
služby
-
provádění průzkumu trhu, vytváření sítě
regionálních prodejců
-
monitoring veřejných soutěží v Praze, zajištění
Vaší účasti ve veřejných soutěžích
-
prezentace Vaší firmy v Praze a organizační
zajištění pracovních a obchodních jednání
-
zajišťování nezbytných povolení, certifikátů,
realizace dodávek apod.
-
povede neodkladná jednání a zajistí potřebné
podklady a doklady
-
vyhledá a kontaktuje osoby a úřední místa podle
Vašich potřeb, - připraví jednání a uvede Vás k jednání na příslušných místech
zajistí překladatelské a tlumočnické služby na místě
-
zastupování klienta před soudy a úřady státní
správy a to ve všech stadiích řízení
-
zajištění služeb notáře v Praze, organizace
valné hromady s programem dle přání klienta
Nově vznikajícím právním subjektům i již
existujícím obchodním společnostem můžeme za paušální poplatek poskytnout
administrativní sídlo na adrese naší kanceláře v centru Prahy
s touto atraktivní nabídkou :
-
zveřejnění a používání kontaktní obchodní adresy, včetně
viditelného označení obchodní firmou a IČO společnosti
-
příjem veškerých písemností a dokladů, popř. jejich transfer dle
požadavků a potřeb klienta
-
telefonní služby – operativní vyřizování telefonátů dle požadavků
a potřeb klienta
-
faxové služby - příjem pro klienta určených faxových zpráv a další
transfer dle požadavků a potřeb klienta
-
internetové služby, email služby, zřízení
emailové schránky na našem serveru -
kompletní technický, organizační a personální servis
Možnost komplexní správy
Vaší společností, která zahrnuje zejména:
-
zastupování společnosti u soudů, na živnostenských, finančních a
jiných úřadech
-
zajištění vypracování smluv a ostatních právních dokumentů
pro Vaší společnost a obchodní partnery
-
zajištění notářských služeb
-
oznámení o konání valné hromady, organizace valné hromady, zápis a
zpracování ostatních nutných podkladů a dokladů z
z valné hromady
-
podání návrhů na zápis změn společnosti do obchodního
rejstříku
-
kvalifikované
vedení účetnictví dle zákonné
povinnosti
-
daňové poradenství zajišťování účetních auditů
Tento výčet služeb je pouze rámcový, naše kancelář se
přizpůsobí Vašim potřebám. Rozhodněte se, jaké služby v Praze potřebujete, my
Vás navštívíme a připravíme spolu s Vámi dohodu, která Vám zajistí Vaše potřeby
kvalitně, v rozsahu podle Vašich potřeb. Získáte oproti ostatním firmám jistotu,
že Vaše zájmy v Praze budou náležitě ochráněny. Díky naší pomoci nebudete
zaskočeni ani těžce řešitelným problémem. Naše znalosti a styky budou Vaší
jistotou !
Příklad našich služeb:
Zjistíte, že musíte v Praze vyřídit neodkladné
záležitosti Vaší firmy. Termín Vám nevyhovuje a uvědomujete si, že Vy nebo Váš
pracovník ztratí cestou celý den. V Praze je složitá orientace a dopravní
situace. Místo na parkování nelze nalézt.
Řešení, které nabízí naše kancelář je jednoduché -
pověříte jednáním nebo zařízením Vašich záležitostí nás. Bude-li třeba v průběhu
jednání zjistit Vaše stanovisko, budeme Vás operativně kontaktovat mobilním
telefonem.
Váš zástupce jede do Prahy na zásadní jednání. Na dálnici
došlo k problémům a cesta je omezena. Jsou šance Vaší firmy zmařeny? Zdálo by,
že ano. Avšak je zde naše kancelář, která i tomto případě bude schopna Vás
zastoupit. Postačí nás informovat např. mobilním telefonem a za využití rozsahu
oprávnění podle rámcové mandátní smlouvy a Vašich pokynů další zajistíme.
Co k zajištění jistoty, kterou nabízíme
potřebujete ?
-
Uzavřít rámcovou
mandátní smlouvu s naší společností na poskytování služeb v rozsahu podle Vašich potřeb.
Naši nabídku Vám předloží a podle Vašich požadavků pro Vás zpracuje návrh
smlouvy náš zástupce. Součástí smlouvy je plná moc v rozsahu, kterou určíte Vy
pokud Vás již náš zástupce nekontaktoval sám, učiňte tak neprodleně
Vy !
-
Po uzavření smlouvy
budeme Vaše zájmy zastupovat na základě plné moci. Pokud budete potřebovat
nečekaně i jiné služby, než dohodnuté, postačí faxem zaslat speciální plnou
moc pro tuto službu, v níž určíte, co má naše firma pro Vás vykonat. Budeme
jednat okamžitě! Pokud se ukáže potřeba zajistit Vaše zájmy v Praze v průběhu
několika hodin, i to jsme schopni zajistit! Zde postačí telefonická žádost
potvrzená písemně později.
-
Součástí smlouvy je
i finanční stránka kontraktu.
V zásadě nabízíme platbu paušální částkou měsíčně
výši dohodnete s naším zástupcem podle rozsahu poskytovaných služeb. Tento
paušál by zahrnoval běžné zastupování Vašich zájmů, Pokud byste si vyžádali
služby nad rozsah smlouvy, byly by placeny zvlášť, podle rozsahu a množství
odvedené práce.
Pokud Vás tato nabídka oslovila, chcete získat některou námi
nabízenou službu dle svého individuálního přání nebo se blíže informovat,
kontaktujte nás, rádi s Vámi dohodneme osobní
schůzku.
E-mail:
1real@1real.cz |